Onpas taasen vierähtänyt tovi...oih ja voih...

No,nyt on sitte tältä akalta kurkkukalut viety ja kurkku huljaa tyhjyyttään=)! Molemmat risat läx onnex samalla kertaa,sen verran kipee olo on ollut leikkauksen jälkeen. Tänään eka päivä kun ei tartte aamusta asti popsia särkylääkettä kaksin käsin,vasta hetki sitten otin päivän ekan Buranan. Kirjottivat mulle sairaalasta Panacod~poretta sekä Ketorinia,Ketorinia otan vielä kolmesti päivässä mutta Panacodit jäi hyllyyn sunnuntai aamuna ku olin yöllä muutamaan otteeseen oksentanu sellasta keltasta vaahtoo,YYYÄÄÄK! Jokatapauksessa...Ens viikko olis vielä saikkaria,joten eiköhän se tästä.

Termiitti pääsee tän kuun vika pvä korvien putkitukseen,JES=)! Jospa sitte hiukan helpottais noi korvatulehdukset. Termiitistä puheen ollen...Äidin meinas tulla tippa linssiin eilen (onnesta siis),aamulla Termiitti heräs ennen äippää ja alko silittää äitin poskea ihmeen hellästi, höpötti jotain omaa papatustaan,silitteli äipän nenää...voi kun herttasta <3 kunnes pikkusormet meni äipän nenään,ni oli pakko avata silmät=). On mulla ihana oma Rakas Termiitti<3 <3!

Mies on ollut tän viikon sopivasti töissä,ni mä oon saanu sairastaa ihan rauhassa...heh...Toivottavasti kuitenkin saa olla vkonlopun kotona,ku olis kiva vaikka käydä jossain kyläilemässä,ku on kuitenkin viikon ollu kotosalla vaan.

Pihakukkia tarttis mennä hakeen vkonloppuna,tai siis kanervia/callunoita tmv. Mä tykkään ihan hirmusesti syksystä,ihania värejä, raikkaita aamuja, saa polttaa kynttilöitä niin pihalla kuin sisälläkin...voih minua...=)...